27 January 2012

RINDU SEKOLAH

ASSALAMUALAIKUM

hye blogger !  untunglah sapa yang masih sekolah sekarang kenn weyh ? aku nih  ? aku duduk rumah lah sementara nak tunggu result SPM keluar ! aduuh takot sehh ! sumpah aku ketaq gila ! huh .  aku rindu doe time sekolah dulu aku ar budak paling rajin dalam kelas kenn ? haha  . perasan sudah minah nih ! tak dak lah aku nih malas sikit tau ! kantoii dah !  teringat habeh time belajar sama-2 , time rehat sama-2 dulu , time perhimpunan . kita rajin sangat sembang kan ? sampai pengawas yang jaga pon tak larat dah nak marah ! haha . banyak sangat cerita nuh ! cerita pa pon tak tau lah  . satgi bila masuk kelas ada lagi cerita nd gosip ! tiap-2 ary cam tuh kenn-2 ? haha . teringat habeh semua nuh ! bila keja tak siap kena marah dengan cikgu sebab pa sebab banyak sembang ! cikgu yang cakap ! kena marah bule lagi buad muka relex lagi ! haha .  gengster betul kita nih ! geng aku : imah , kak yana , ana , akma  . hampa ingat kan subjek pa yang paling kita semua tak suka  ? mesti lah ekonomi asas bila masuk ja waktu tuh semua orang jadi takot ja ! haha .
  rindu gila weyh ! berapa banyak lah aku nak ulang ayat tuh kenn . hahah .  aku nak sekolah ! bila teringat balek rasa nak nangis weyh ! rindu kawan-2 kelas aku yang nakal-2 tuh ! rindu cikgu-2 aku yang sporting gila-2 tuh kenn ! kawan aku cakap " time sekolah hang malas nak p , bila dah habeh sekolah hang kalut ja nak p sekolah ! "  tediia ayat kawan aku ! :D . . time sekolah bila masuk ja waktu bahasa melayu ,  hah semua diam ja  .  sebab pa weyh ? sebab kita semua takot dekat cikgu mariyam kenn ? hahah . bila 10 minit berlalu mas dea ja ha kelas yang paling riuh sekali kelas 5 teknik 2 ah ! mesti hampa semua rindu dea kenn ? aku pon rindu jugak weyh ! rindu jugak dekat member kelas aku yang 1 malaysia tuh india , cina & melayu !  sayangg-2 aku . akma , imah . kak yana  , ana . aning & chee . aku rindu sama hampa  . bila kita nak jumpa nih ? aku tak sabar dah aih nak jumpa hampa ! <3 . aku nanak pegi sekolah ! pada sesiapa yang masih bersekolah tuh hargai lah masa sekolah korang semau . nanti bila dah habeh hah teringin pulak nak pegi sekolah tuh ken-2 ? cikgu kami semua mintak maaf banyak-2 kalau selama nih kami banyak buad salak dekat cikgu . banyak tak buad homework cikgu ! :D . cikgu doa kan kami semua ya ! TERIMA KASIH CIKGU ! kalau aku nak cita kat hampa semua pasal nih sampai bila pon tak habeh kenn ! terima kasih ya kerana membaca !


gambar nih masa kami semua form 4 . 


kfc tesco ! with my geng !


aku rindu hampa semua ! ada banyak lagi gambar kita semua aku nanti aku upload keh ! sayang hampa semua !