5 February 2012

WITH HIM AGAIN !

ASSALAMUALAIKUM
hye-2  blogger ! ukeh this tittle for today ! haha . gedik sehh . diana happy sesangat tau sebab bule dengan dea lagi ! haha . ukeh dah 4 tahun kan kita kenal nd dah banyak kali couple nd putus ! paling lama aku lose contact dengan kau lebih kurang 2 tahun lebih jugak lah kan ! sampai lah last year kita dapat contact balik kan ? nd tahun lepas jugak kau mintak couple balik dengan aku . sumpah happy gila bila dapat sama dengan kau balek ! nd sampai raya aidilfitri tahun lepas kita couple kan ? lepas tuh putus lagi !  masa raya hari tuh aku bawa kau jumpa mama ! hee . saja lah nak bagi mama kenal kau , lepas tuh dah lose contact lagi ! aduhh ! alhamdullillah tahun nih kita jumpa balek . seronok doe ! hee . ukeh firstly , pasal semalam kita hang out sekali dengan FAIZAL nd AEN kan sayangg  ? aku tanya kau nak pegi mana jawapan kau dari start kita jalan sampai lah kat tempat kau  pegi tuh " RACE " tuh ja jawapan kau kann ? hahah .  mesti kau pon penat kan asyik dengar aku sembang ja kat atas moto tuh . tapi seronok tau sembang nd melawak  dengan kau walaupon ada jugak aku sakit hati dengan jawapan kau tuh ! kau layan ja pa yang aku sembang kan ! sayangg kau lah weyh ! aku ingat kau nak bawa aku pegi ronda SUNGAI PETANI ja kau hentam sampai PENENG sayangg !  dalam feri ?  haha . sumpah aku cakap kau aku tak suka naek feri ! aku takot sehh ! sumpah aku cakap hang aku pening gila naek feri ! laen kali aku tak nak feri dah tau sayangg kalau kau nak pegi peneng lagi ! ukeh dah sampai peneng nih , kau punya lah pusing peneng tuh sampai bapa kali kan ? sebab nak cari kedai makan ja  . time tuh dah panas yang kau tuh sikit-2 ngadu yang kau tuh panas aku pon sama lah weyh ! btw aku nak gtau kau sayangg kau hendsome sesangat tau kena pulak dengan baju kemeja kau tuh ! aku suka tau laki kalau pakai baju kemeja nampak smart ja ! ukeh sampai dekat TESCO  kau kalut sangat kan lapar ! kau pegi makan , aku tak mau makan kau kata aku gegeh nak diet ! haha .  tapi aku tak mau susah an kau ja ! tak pa aku tak makan pon janji aku dapat kuar dengan kau ja ! aku nak gtau kau nih sayangg aku CEMBURU  gila tengok FAIZAL dengan AEN nampak sweet couple ja ! tapi kita kawan ja kan sayangg ! aku nanak jugak nampak macam tuh sayangg ! ondway nak balik SUNGAI PETANI  ja tayar  motor kau pulak buad hal kan sayangg ? pecah ! habeh duet kau ! dah selesai 1 masalah 1 masalah ag ada elok dah nak sampai ja rumah aku tayar motor kau yang depan pulak pecah ! aduh macam-2 hal lah yang jadi kan ? mesti duet kau habeh dekat tayar moto tuh ja kan ? kesian kau sayangg ! naseb mama tak marah sebab balik lambat semalam tau tak sayangg ! haha . ukeh pa-2 pon aku enjoy nd happy bila kuar nan kau lah sayangg ! FAIZAL nd  AEN nanti kita keluar ag auu ! seronok sehh keluar nan hampa semua ! btw aku sayangg hampa !   BYE ! :D